sobota 1. října 2011

Začínám ..

Vítejte na mém novém blogu s názvem fucking-faceless-name.blogspot.com. Blog bude zaměřen především na téma hubnutí. Musím v co nejkratší době zase zhubnout. Myslím že zkusím zase ana boot camp. Když jsem o zkoušela minule tak to bylo super. Hubla jsem opravdu rychle a ani necítila nějak velkou únavu nebo hlad. :(ze začátku..).

Teď se bohužel nacházím ve fázi kdy se pořád přejídám ... Je to mé prokletí... za pár dní mi bude 20 let a tenhle kolotoč kolem hubnutí trvá už od mých 14 let. Vždy se mi podaří zhubnout i přes 15 kg. a pak to zase většinou naberu ... :(( ... ale jinak to neumím ... všechny zdravé diety, a všechno mám už zasebou ... vím že jinak to nejde než tak jak to umím ..... takže zítra bude jen takový lehký den ... jen ovoce a zelenina. a od pondělí začínám s ana boot camp. držte mi palce:).

Pokud byste chtěli spřátelit byla bych opravdu moc ráda. jen klidně napište :)


Žádné komentáře:

Okomentovat